پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:11 - 1400/07/11

تصادف مرگبار برلیانس با آمبولانس در محور دماوند / ۲ کشته و ۱۲ مصدوم

حوادث/رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان دماوند با بیان اینکه در پی تصادف شب گذشته محور تهران – فیروزکوه ۱۲ نفر مصدوم و ۲ نفر فوت شدند، گفت: در این حادثه، ۲نفر از تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ نیز آسیب و در مجموع ۱۴ نفر کشته و مصدوم شدند.

عبدالرحمن رزمگه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: عصر روز گذشته حوالی ساعت ۱۸:۱۵ یک دستگاه خودرو تیبا در محور فیروزکوه به دماوند محدوده سربندان با عابر پیاده برخورد کرد.

  • وی با بیان اینکه با اعلام این گزارش به سامانه ۱۱۵، عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند، افزود: با استقرار فوری آمبولانس، امدادرسانی در حاشیه جاده درحال انجام بود که ناگهان تصادف دیگری توسط یک دستگاه خودروی سواری برلیانس با آمبولانس رخ داد که موجب واژگونی خودروی امداد شد و در این حادثه دونفر از عوامل امدادی مجروح شدند.
  • رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی شهرستان دماوند با اشاره به اینکه متاسفانه در این حادثه جمعیت حدود ۱۵۰نفری افراد تماشاچی حضور داشت، بیان کرد: بر اثر تصادف خودروی برلیانس با آمبولانس و واژگونی خودرو برروی افراد حاضر در صحنه تعدادی مصدوم و فوت شدند که مصدومان این حادثه توسط اورژانس امدادرسانی شدند.
منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین